Vorbim despre o sosea inceputa in urma cu trei ani, care ar trebui sa lege Sinaia de cabana Babele. Nu mai putin de 50 de milioane de lei s-au ingropat in cei 16 kilometri de sosea care ar trebui sa aiba doua sensuri de mers, dar in realitate este mult mai ingusta.
In curbe soseaua pe care mai marii de la Transporturi ar trebui sa o inaungureze peste numai trei zile s-a surpat deja.
Pe ici pe colo sunt montati parapeti, insa prea putini, avand in vedere ca pe marginea soselei se casca haul. In total zece kilometri de asfalt, dupa care urmeaza a doua parte de drum, o portiune de alti sase kilometri de sosea nemarcata, fara semne de circulatie, parapeti ori alte indicatoare rutiere.
La un moment dat drumul se termina brusc, iar cand cobori din masina habar n-ai unde ai ajuns.
Cu toate astea sunt multi cei care isi fac curaj sa se aventureze pe soseaua inchisa si se lasa furati de peisajul superb din zona. Cei care nu se incumeta sa isi strice masina pe varful muntelui, apeleaza la localnicii care au incropit o afacere pe platoul Bucegilor.
Dupa cateva minute, soferul se intoarce si ne arata o autorizatie de transport de la primarie si o casa de marcat nefolosita, zice ca afacerea este legala.
Cum intr-o masina de teren incap pana la sase turisti, si fiecare plateste 65 de lei, soferul strange bani frumosi dupa numai o cursa.
Primaria sustine, insa, ca nu a dat asemenea autorizatii. Si asta nu e tot! Unii au mers mai departe si au vazut deja in varf de munte cartiere rezidentiale, asa ca panourile cu anunturi sunt mai multe decat cele pe care scrie "Parc natural".