Într-o mișcare îndrăzneață, un cunoscut retailer din România pregătește lansarea primului său magazin complet automatizat, programată pentru luna aprilie. Acest magazin va fi lipsit de casieri și case de marcat, încurajând plățile exclusiv cu cardul.
Primul magazin complet automatizat din România va fi lansat în luna aprilie
Un retailer francez se pregătește să introducă primul magazin complet automatizat pe piața din România.
„Fără case de marcat, fără coșuri, fără numerar- singurul lucru de care ai nevoie e aplicația (magazinului) și un card bancar înrolat în aplicație”, a
Citește și: Pericol de îmbolnăvire! Sute de restaurante, baruri și fast-food-uri, închise de pe litoralul românesc
Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?
Se preconizează că acest magazin va fi inaugurat în luna aprilie, în București. Cu o suprafață estimată de aproximativ 70 de metri pătrați, va oferi o gamă variată de produse, cu peste 1.500 de SKU-uri din 20 de categorii diferite. Această inițiativă marchează o evoluție semnificativă în peisajul retail-ului din România și promite să redefinească experiența de cumpărături pentru consumatorii din zonă.
Ce trebuie să știe cei ce aleg un astfel de magazin complet automatizat
În timpul sesiunii lor de cumpărături, clienții sunt invitați să folosească un terminal special amplasat la intrarea în magazin, unde trebuie să scaneze cardul de credit și să își înregistreze numărul de telefon. Noutatea constă în faptul că plata este automatizată complet, procesându-se după ce clientul părăsește magazinul, fără a mai fi nevoie să fie scanate produsele achiziționate.
La ieșire, aceștia vor primi o factură digitală pe telefonul mobil. Este important să subliniem că sistemul este conceput astfel încât să nu colecteze nicio informație referitoare la recunoașterea facială sau biometrică a clienților. Conceptul revoluționar, a fost inițial implementat cu succes în Polonia, iar planurile de viitor prevăd deschiderea a aproximativ 40 de magazine sub această formă în următorii ani.
Astfel, se elimină cozile și timpul de așteptare la casa de marcat, oferindu-le clienților o experiență de cumpărături rapidă și convenabilă.