Deși rezervările la hotelul din Creta fuseseră confirmate, turiștii români au aflat că nu mai sunt camere disponibile pentru ei. Ulterior, bărbații au fost nevoiți să doarmă două nopți pe șezlonguri, în curtea hotelului.
Mai mulți turiști români au avut parte de vacanțe de coșmar în Grecia
Ajunși la destinația de pe insula din Grecia, cele patru familii au fost informați că cele patru camere rezervate erau deja ocupate de alți turiști.
Revoltați de situație, turiștii au decis să filmeze întreaga experiență și să facă publice imaginile, în speranța că vor atrage atenția asupra tratamentului inacceptabil la care au fost supuși.
Această experiență nefericită nu este un caz izolat. Pe un forum de călătorii, o altă familie a relatat o situație similară petrecută tot în Grecia, unde au refuzat să se cazeze la o pensiune din cauza igienei precare. De asemenea, proprietarul unității de cazare nu a dorit să le returneze banii.
Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii
„Cazarea a fost plătită integral prin Booking încă din ianuarie. La fața locului am găsit condiții insalubre și am decis pentru sănătatea noastră și a copiilor să nu rămânem. Am sunat proprietarul care nu a dorit sa colaboreze cu noi, nici vorba de returnat banii", a scris un bărbat pe un forum online.
La ce trebuie să fie atenți turiștii, înainte să rezerve sejururi în străinătate
Astfel de incidente subliniază importanța verificării riguroase a condițiilor de cazare și a recenziilor altor turiști înainte de a face o rezervare. De asemenea, specialiștii din domeniul turismului atrag atenția că hotelurile și pensiunile din străinătate nu sunt cotate la fel ca în România, în sensul că un hotel de 3 stele de la noi din țară poate oferi condiții mult mai bune decât o unitate de cazare din străinătate, cu același număr de stele.
„Unitățile de cazare, cele de 3 stele, 4 stele sau 5 stele din România, ca și clasificare, nu sunt la fel cu cele din Bulgaria, Turcia sau Franța. Fiecare țară are legislație separată. Și atunci s-ar putea să ni se pară că am luat la trei stele dar nu e, de fapt, de trei stele", a explicat Sorin Mierlea, de la InfoCons, potrivit Observator.