Un cuplu de români a trăit o experiență de coșmar pe insula Rhodos, după ce au fost cazați într-un hotel cu condiții insalubre, rezervat printr-o agenție cunoscută. Postarea lor, însoțită de imagini șocante, a atras reacții puternice pe rețelele de socializare.
Românii care au avut parte de un concediu de coșmar în Rhodos
Potrivit adevarul.ro, un cuplu de români a trăit un adevărat coșmar în loc de vacanța mult visată pe insula Rhodos, după ce au fost cazați la un hotel în condiții de neimaginat.
Imaginile prezentate sunt greu de privit, cu furnici plimbându-se printre mâncăruri, murdărie, electrocasnice ruginite și insalubre, precum și pânze de păianjen care acopereau diverse zone ale camerei.
De ce au ales românii să rămână în acel hotel?
Autoarea a explicat și de ce au ales să rămână la hotel, în ciuda condițiilor deplorabile. Aceștia plătiseră deja pentru mai multe servicii pe insulă, precum închirierea unui scooter, excursii pe Insula Symi și rezervări la beach bar-uri. „Ne-ar fi dat complet peste cap planurile. Singurul lucru pe care l-am putut obține a fost o atenție mai mare la curățenie, dar chiar și asta a fost o problemă. Era o singură femeie care se ocupa de 56 de camere, iar toate arătau la fel”, a explicat femeia.
În urma acestei experiențe traumatizante, familia a mărturisit că și-a învățat lecția și că regretă faptul că nu au verificat recenziile înainte de a pleca. De altfel, reacțiile internauților au fost pe măsură. Termeni precum „horror”, „cocină” și „coșmar ” au dominat comentariile. Oamenii s-au arătat indignați că aceștia nu au părăsit hotelul și au cerut cu insistență numele unității de cazare și agenției implicate.
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi
Pe platformele de recenzii, situația hotelului era deja cunoscută. Pe TripAdvisor, acesta avea o notă de 3,5, în timp ce pe Booking ajunsese la 7,2, însă multe dintre recenzii erau pozitive doar din anii anteriori, ceea ce i-a indus în eroare pe turiști. De asemenea, au fost recomandate și alte metode de plângere, inclusiv prin GNTO (Organizația Națională de Turism a Greciei) și ECC România, o organizație la nivel european care protejează consumatorii.
În final, experiența cuplului subliniază necesitatea unei cercetări atente înainte de a rezerva o vacanță, mai ales când vine vorba de destinații populare și hoteluri cu recenzii mixte.