Vacanta de vedeta. Ce destinatii au ales starurile autohtone? VIDEO

Autor: Redactia KANAL D
Actualizat: 24 feb 2017, 07:50

Adio Paris, Roma, Viena sau Londra! Anul acesta, vedetele din Romania au luat calea Asiei de Sud-Est pentru a-si petrece vacanta de iarna! La mare, la soare, printre fetite goale.... s-au relaxat starurile patriei cand noi dardaiam de frig si bagam multe lemne pe foc. Thailanda, Singapore, Malaezia, Vietnam, Cambodgia si Hong Kong sunt cateva destinatii alese de VIP-urile noastre...

Cand vine vorba de moda, sau de vacante, Catalin Botezatu da tonul! Designerul nu a facut exceptie nici de aceasta data. El a fost primul care si-a luat bocceluta si a plecat in vacanta de iarna, in decembrie, imediat dupa ziua lui. A explorat de aceasta data Vietnamul si Cambodgia. Bote s-a relaxat timp de zece zile si si-a desfatat ochii cu teritorii noi, calatorind de dimineata pana seara, neobosit, imbracat sport si cu aparatul de fotografiat atarnat de gat.

Catalin a facut peste 4000 de fotografii si intentioneaza sa scrie un jurnal de calatorie. De data aceasta a renuntat la confortul hotelurilor de cinci stele si a dormit in corturi, prin jungla vietnameza. A infulecat serpi la gratar si a turnat pe gat rachiu din scorpioni. Dar asta nu e nimic! Restul minunatiilor vor fi povestite cu siguranta in cartea pe care o va scrie.

Daca Botezatu a zis Asia...
atunci Asia sa fie. Restul vedetelor s-au conformat, iar printre ele se afla si Andreea Esca. Vedeta a petrecut, impreuna cu familia, primul revelion pe plaja, in Thailanda. Prezentatoarea a fost foarte impresionata de oamenii intalniti, de peisaje si de mancare. ,,Am trecut de la -8 grade la +27 in cateva zile. Ne-am dus cu copiii in Bangkok, apoi pe insula Koh Tao si pe urma in Koh Samui. Nu mai fuseseram niciodata in Thailanda si ne-a placut foarte mult.
Anul nou l-am sarbatorit pe plaja, unde ne-am pus dorinte si am ridicat lampioane catre cer", a povestit Andreea.

Din Thailanda ajungem in Hong Kong, acolo unde Buzdugan a avut o vacanta pe cinste, care nu a fost insa lipsita de peripetii. Se pare ca Daniel l-a socat pe unul dintre angajatii hotelului in care a fost cazat, vedeta noastra afisandu-se, nonsalant, in fata acestuia, in costumul lui Adam.
„In Hong Kong stau la etajul 50, iar peretele exterior este un geam imens. Azi dimineaţă, după ce am ieşit de la duş, m-am gândit să trag şi eu draperiile, să văd lumina zilei şi să mai lenevesc aşa o perioadă, admirând priveliştea ameţitoare. Zis şi făcut: le-am tras şi am înlemnit! Dincolo de geam era un chinez, legat cu o sfoară. Lustruia geamurile si ajunsese în dreptul meu. A înlemnit şi el probabil...
că nu mai văzuse un român în pielea goală, la etajul 50!” a povestit amuzat Buzdugan. In rest, realizatorul radio a vizitat temple budiste, s-a delectat cu bucataria locului si a cantat piese romanesti, la metrou.

Valentina Pelinel si Cristian Boureanu au optat pentru o vacanta combinata, petrecand Revelionul la Singapore, iar apoi, in primele zile din an, ajungand in Malaezia. “A fost cald, lucru care mi-a convenit, pentru ca eu sunt mai friguroasa de fel.
Am profitat si-am stat foarte mult la plaja”, a spus Valentina Pelinel. In schimb, cei doi nu s-au imprietenit deloc cu bucataria locului. „Mancarea traditional malaeziana e oribila. Adica nu e nici thailandeza, nici chinezeasca, si nu e nici indiana. E o combinatie ciudata. Totul avea gust de lemon grass, de coriandru si de cocos”, a mai declarat sotia lui Cristian Boureanu.