Pe perioada campaniei, Oana Roman si-a vizitat admiratoarele care lucreaza intr-un salon de infrumusetare, Christian Sabbagh a lucrat cot la cot cu muncitorii unei fabrici de biscuiti, Adelina Pestritu a deprins tainele meseriei de mecanic de la lucratorii unui service auto, Andreea Mantea si Madalin Ionescu au preparat cea mai delicioasa shaorma intr-un fast-food, Tili Niculae si Escu au fost impresionati de povestea celor
“M-am bucurat sa vad cat de multi oameni si-au dorit sa ne intalneasca. Este impresionanta legatura care se stabileste intre noi si cei din fata televizorului. M-am simtit minunat la intalnirea cu doamnele de la salonul de infrumusetare, ba chiar mi-am si aratat abilitatile de coafeza pe o clienta de acolo, iar parerile specialistelor au fost pozitive in legatura cu produsul
Experienta de a-si intalni admiratorii a fost impresionanta si pentru Christian Sabbagh. “Telespectatorii Kanal D sunt intr-un numar din ce in ce mai mare, iar implicarea noastra in aceasta campanie a fost un mod de a le multumi pentru toata sustinerea. M-am simtit ca intr-o familie la fabrica de biscuiti, locul unde am fost invitat de o echipa foarte unita”, ne-a declarat prezentatorul Stirilor Kanal D.
Programele Kanal D cuceresc zi de zi un public tot mai numerous si mai avid de emisiuni de calitate, de informatii utile si de reportaje emotionante despre viata comunitatii. Vedetele statiei au ajuns si ele la sufletele oamenilor prin carisma, onestitate, credibilitate, iar aceasta legatura din ce in ce mai stransa cu publicul a fost evidenta si de-a lungul acestei campanii, prin numarul covarsitor de mesaje primite pe site-ul Kanal D si prin reactia echipelor in mijlocul carora au ajuns, in luna martie, vedetele postului TV.
“Am sarbatorit 6 ani de Kanal D in mijlocul celor carora le datoram succesul nostru. Kanal D a ajuns pe locul trei in topul televiziunilor datorita publicului, in primul rand”, a concluzionat Ernest.