Vești bune pentru angajații din sectorul privat! Vor primi tichete de vacanță în 2022

Author: Lavinia Medrea
Actualizat: 25 aug 2022, 04:00

Vești bune pentru angajații din sectorul privat! Vor primi tichete de vacanță în 2022

Sursa: PixaBay

Anul 2022 vine cu vești bune pentru angajații din sectorul privat. De data aceasta, voucherele de vacanță nu vor mai fi doar pentru bugetari! Iată ce spune premierul Nicolae Ciucă despre noul program de guvernare.

Voucherele de vacanță au fost suspendate în anul 2021, dar anul 2022 vine cu mari surprize! Tichetele vor fi acordate și angajaților din sectorul privat! Cel puțin așa promite premierul desemnat Nicolae Ciucă în programul de guvernare.

Tichetele de vacanță vor fi acordate și angajaților din sectorul privat

„Tichetele de vacanţă au rol în stimularea circulației turistice interne, începând cu anul 2022, pentru salariații din sectorul bugetar și acoperirea contravalorii tichetelor de vacanță acordate de angajatorii din sectorul privat, în special pentru promovarea turismului rural și

balnear; valoarea tichetelor de vacanță va fi de 1.450 lei”, se precizează în document.

Citeste si: Vești bune pentru milioane de români! Se dau bonuri de masă pentru vaccinați

Citește și: Durere in partea dreapta a corpului – cauze si remedii

Noul program de guvernare are în vedere digitalizarea turismului

Programul mai are în vedere și turismul, astfel că se vrea dezvoltarea unui program pentru digitalizarea turismului. Programul presupune digitalizarea sistemului de evidență a turiștilor în România, cu respectarea normelor GDPR, pentru a dezvolta baza de date care să facă posibiă o promovare mai bună a țării pe categoriile/țările de interes, conform documentului.

Citeste si: Anunțul momentului pentru elevi! Ar putea fi introduse tichetele pentru meditații!

„Turismul este un factor important pentru creşterea şi dezvoltarea economiei, având un impact semnificativ asupra creării de locuri de muncă. La fel ca toate celelalte sectoare ale economiei, industria turismului se confruntă cu o concurenţă din ce în ce mai acerbă la nivel mondial iar România trebuie să prezinte o ofertă turistică durabilă şi de calitate, mizând pe avantajele ei competitive.

Potenţialul turistic al României trebuie să se transforme din slogan în realitate economică.

Avem nevoie de Organizaţii de Management al Destinaţiilor, la fel cum avem nevoie de promovare internă şi externă. Pandemia COVID-19 trebuie transformată într-o oportunitate pentru turismul românesc”, se precizează în document.