Vești bune pentru omenire! Cercetătorii ar fi creat un vaccin împotriva cancerului, cu un mare potențial

Autor: Lavinia Medrea
Actualizat: 12 mai 2023, 01:10

Un grup de cercetători italieni au găsit un vaccin anti-cancer, care se pare că ar avea un mare potențial în rândul oamenilor care suferă de această boală.

Un grup de cercetători italieni a descoperit un vaccin anti-cancer, capabil să declanșeze răspunsuri ale sistemului imunitar la tumori și care poate crește eficiența medicamentelor utilizate în imunoterapie, informează astăzi ANSA, citat de 123HindiNews.

Cercetătorii italieni au făcut un vaccin anti-cancer cu mare potențial

Vaccinurile împotriva cancerului sunt o formă de imunoterapie care poate ajuta la educarea sistemului imunitar cu privire la modul în care „arată” celulele canceroase, astfel încât acesta să le poată recunoaște și elimina.

Vaccinurile s-au dovedit a fi eficiente în prevenirea bolilor cauzate de viruși și bacterii.

Vaccinurile s-au dovedit eficiente în prevenirea bolilor cauzate de virusuri și bacterii. De când a fost dezvoltat primul vaccin, în urmă cu mai bine de 200 de ani, acestea au prevenit unele dintre cele mai mortale boli ale secolului 20 și au contribuit la salvarea a sute de milioane de vieți la nivel mondial.

Descoperirea a fost făcută de cercetători în domeniul mecanismelor de imuno-reglare de la Armenise-Harvard din cadrul Institutului italian de medicină genomică (IIGM).

Potrivit acestora, vaccinul folosește un virus ca un cal troian, antrenând sistemul imunitar să recunoască celulele canceroase.

Citeste si: Zvonurile despre bolile pe care le ale Vladimir Putin continuă! Care este, de fapt, starea de sănătate a liderului rus