Suspansul, tensiunea permanenta ce deriva din modul de realizare a formatului si miza uriasa a acestuia au facut din „Vrei sa fii milionar?” o emisiune de succes, care a inregistrat audiente uriase in cele trei sezoane de difuzare la Kanal D. Teo Trandafir va aduce un plus de prospetime formatului punandu-si amprenta inconfundabila in economia show-ului autohton, prin inteligenta sclipitoare, umor si empatie.
„Atractia dintre acest format si mine e uriasa, firul care ne uneste vine din admiratia mea pentru oamenii inteligenti, cu bun-simt si reactie corecta, adecvata contextului.
In 2011, Kanal D incepea in forta difuzarea ”Vrei sa fii milionar?”, au urmat trei sezoane in care show-ul a inregistrat audiente remarcabile. Castigurile concurentilor de la „Vrei sa fii milionar?”au insumat o cifra uriasa, de aproximativ 2 milioane lei.
Toti cei interesati sa participe la concursul televizat se pot inscrie la casting accesand casting.kanald.ro.
„Vrei sa fii milioanar?” este cel mai cunoscut format quiz din lume. A fost produs pentru prima data in Marea Britanie, pe reteaua ITV, in septembrie 1998.
De altfel, anul acesta se implinesc doua decenii de cand „Vrei sa fii milionar?” intra in casele telespectatorilor din intreaga lume. Show-ul a devenit la scurt timp de la lansare un fenomen din punct de vedere al ratingului, cu o audienta medie de 19 milioane de telespectatori. De atunci formatul a fost prezent in peste 120 de tari.Impactul pe care l-a avut „Vrei sa fii milionar?” la nivel social e unul considerabil, pornind de la apartitia unei game complexe de produse interactive, aplicatii educationale care au la baza jocul si pana la filmul de succes „Slumdog
Emisiunea concurs iconica „Vrei sa fii milionar?” este un format realizat de Sony Pictures Television (SPT), distribuit international de SPT.