Kanal D isi consolideaza pozitia de lider de piata, in randul televiziunilor din Romania, cu productiile difuzate in Prime Time. In weekend-ul trecut, Kanal D s-a aflat in preferintele telespectatorilor, clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor, cu “Stirile Kanal D”, serialul de comedie “Moldovenii” si emisiunea concurs “Roata Norocului”.
Duminica, 29 decembrie, Kanal D a fost lider de piata cu “Roata Norocului”, clasandu-se pe primul loc, atat pe targetul National, cat si pe All Urban.
Peste 21% din populatia tarii a urmarit aseara emisiunea “Roata Norocului”, la Kanal D! Astfel, aseara, in intervalul 20:00 – 22:00, Kanal D a inregistrat 10,4% rating si 21,2% cota de piata, pe targetul National, 7,2% rating si 15,7% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,3% rating si 16,9% cota de piata, pe targetul Comercial.
Peste 1.8 milioane (1.859.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Roata Norocului”. Minutul de aur, atins la 20:36, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 2.2 milioane (2.289.000) de fani.
“Stirile Kanal D” de la ora 18:00, difuzate aseara, au fost urmarite, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste un milion (1.091.000)
Sambata, 28 decembrie, productiile difuzate in Prime Time, serialul de comedie “Moldovenii” si “Stirile Kanal D” au fost urmarite de milioane de telespectatori.
Serialul de comedie “Moldovenii”, difuzat sambata, in intervalul orar 20:00 – 20:50 a fost primul program in preferintele romanilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc, in randul publicului din intreaga tara si pe locul doi, in randul publicului de la orase. Astfel, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a intregistrat 8,3% rating si 16,8% cota de piata, pe targetul National, si 5,8% rating si 12,9% cota de piata, pe targetul All Urban.
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi
Serialul de comedie “Moldovenii” a fost urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, de aproape un milion si jumatate (1.475.000) de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 20:26, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, aproape doua milioane (1.982.000) de telespectatori.
“Stirile Kanal D” difuzate sambata, 28 decembrie, in intervalul orar 18:00 – 19:00, a fost prima optiune a telespectatorilor din intreaga tara. Kanal D a fost lider de audienta, pe targetul National, cu 5,5% rating si 12,7% cota de piata. Aproape un milion (984.000) de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut, “Stirile Kanal D” difuzate sambata.