“WOWBiz” a cucerit aseara un sfert de piata, pe targetul Comercial! Kanal D, primul loc pe toate segmentele de public, cu dezvaluirile facute in cel mai iubit late night show

Autor: Daniela Iliuta
Actualizat: 18 apr 2018, 12:27

Peste un milion de romani au urmarit aseara declaratiile in exclusivitate ale Alinei Pana, fosta concurenta din Echipa Razboinicilor de la “Exatlon”.

Kanal D a fost lider absolut de audienta aseara, cu late night show-ul “WOWBiz”, statia pozitionandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Peste un milion de romani au urmarit aseara declaratiile in exclusivitate ale Alinei Pana, fosta concurenta din Echipa Razboinicilor de la “Exatlon”, aceasta fiind si prima aparitie publica, in direct, a sportivei dupa revenirea in tara.

Interesul sporit manifestat de telespectatori in ceea ce priveste detaliile oferite de Alina, in urma eliminarii din competitive, a clasat postul Kanal D pe podiumul audientelor, statia adjudecandu-si aproape un sfert de piata in randul publicului de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani.
Marti, 17 aprilie, in intervalul orar 23:21 – 00:48, Kanal D a inregistrat 4,2% rating si 22,9% cota de piata, pe targetul Comercial, 4,3% rating si 21,2% cota de piata, pe targetul National, si 3,9% rating si 18,8% cota de piata, in randul publicului de la orase.

O medie de 760.000 de romani au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea prezentata de Andreea Mantea si Victor Slav. In minutul de aur, atins la debutul show-ului (23:24), in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste un milion de fani (1.284.000) asteptau cu sufletul la gura declaratiile Alinei,  fosta concurenta de la “Exatlon”.

Source: Kantar Media Romania                   
Date: 17.04.2018