Marti, 2 februarie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania cu late night show-ul “WOWBiz”, pe targetul National si cel Urban. Pe segmentul Comercial, emisiunea s-a pozitionat pe locul doi, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Drama femeii care traieste la limita subzistentei si care isi castiga existenta din banii pe care ii primeste cantand la orga, la metrou, a impresionat o tara intreaga.
“WOWBiz”, singurul late-night show din Romania care a introdus componenta sociala intr-un astfel de format, continua seria povestilor de viata impresionante, incercand astfel sa gaseasca solutii si oferind posibilitatea telespectatorilor cu suflet mare sa-si ajute semenii.
Aseara, “soprana de la metrou” a primit primele daruri din partea lui Fuego si a Irinei Loghin, care s-au aratat profund impresionati de drama prin care trece aceasta.
“Vreau sa felicit echipa emisiunii
In intervalul difuzarii emisiunii, “WOWBiz” a inregistrat 5,0% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul National, 5,1% rating si 14,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 4,4% rating si 13,6% cota de piata, pe targetul Comercial. O medie de 907.000 de romani vizionau aseara Kanal D. In minutul de aur, atins la 22:45, peste un milion (1.398.000) de telespectatori urmareau emisiunea de la Kanal D.
Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta