In aceasta perioada, emisiunea a ocupat locul 1 la nivel national, cu 15,9% share si 5.1 puncte de rating, pe intervalul de difuzare 22:30-24:30, show-ul avand o medie de 937.000 de telespectatori. Peste 11 milioane de romani au urmarit cel putin o data emisiunea, in intervalul mentionat.
/www/cdn.knd.ro/media/521/2862/35039/16548062/1/media-143705251821187100.jpgInterval difuzare: luni-joi, 22:30 – 24:30
Perioada: 1 iunie – 15 iulie 2015
Principalii concurenti s-au aflat la distanta considerabila: PRO TV, aflat pe locul al doilea, a avut 784.000
In primele doua saptamani ale lunii iulie, performantele emisiunii la nivel national s-au imbunatatit, urcand la un share de 16,6% (respectiv 979.000 de telespectatori si 5,3 puncte de rating) pe targetul National, devansand PRO TV (848.000
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi
/www/cdn.knd.ro/media/521/2862/35039/16548062/1/media-143705258740481300.jpg Interval difuzare: luni-joi, 22:30 – 24:30
Perioada: 1 iulie – 15 iulie 2015
In perioada 1-15
iulie, pe publicul comercial, emisiunea „WOWbiz” a ocupat locul al doilea, dupa PRO TV. „WOWbiz” a avut 209.000 telespectatori pe minut, 4,1 puncte de rating si 13,8% share, fata de Antena 1, care a ocupat locul al treilea (202.000 telespectatori, 4.0 puncte rating si 13,3% cota de piata. Postul PRO TV, care a fost pe locul intai, a avut 308.000 telespectatori pe minut, 6,1 – rating si un share de 20,4%./www/cdn.knd.ro/media/521/2862/35039/16548062/1/media-143705263211218900.jpgInterval difuzare: luni-joi, 22:30 – 24:30
Perioada: 1 iulie – 15 iulie 2015