În cadrul emisiunii "Follow Us", Ilinca Vandici și Teo Trandafir au adus în discuție transformarea conținutului creat de Andreea Bostănică, una dintre cele mai populare influencerițe din mediul online.
Andreea Bostănică a trecut de la brand-uri de lux, la produse accesibile
Ilinca Vandici a observat că Andreea a făcut o trecere vizibilă de la unboxing-urile exclusiviste, în care prezenta accesorii de lux, bijuterii și articole de la branduri renumite, la un conținut accesibil publicului larg, cu produse populare și ușor de găsit.
Ilinca Vandici: Colegii de presă au sesizat că Andreea Bostănică a trecut de la unbox-urile alea de lux, bijuteriile, gențile, pantofii, al brand-uri de le are toată lumea. S-a trecut de la de lux, la conținut pentru toată lumea.
Moderatoarea emisiunii ”Follow us” a menționat că un anumit magazin online a devenit extrem de apreciat în rândul consumatorilor, iar Andreea pare să colaboreze cu acesta, publicând unboxing-uri care par a fi parte dintr-un parteneriat plătit.
Ilinca Vandici: E un anumit magazin online, care efectiv a înnebunit pe toată lumea. Iată că și Andreea face unboxing, probabil plătit, probabil e parteneriat plătit.
Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii
Cum se menține în formă Andreea Bostănică
Pe lângă aspectul comercial, Ilinca Vandici a subliniat și aspectul fizic impecabil al Andreei, remarcând că ea nu face doar unboxing, ci și menține un stil de viață activ, dedicându-se sportului.
Citește și: Adevărul despre relația dintre Andreea Bostanica și Jador: ,,A fost la ziua mea". Tânăra nu s-a mai ascuns
În ultima perioadă, Andreea Bostănică și-a încântat urmăritorii cu filmulețe din sala de fitness, semn că este extrem de atentă la felul în care arată.
Ilinca Vandici: Și ca să faci unboxing trebuie să ai un corp lucrat, bine îngrijit, sănătos. Andreea nu face doar unboxing, ea face și sport. Eu mă uit cât e de frumoasă, cât e de suplă, antrenată.