Kanal D, pe primul loc in topul televiziunilor, cu “Puterea dragostei” si “Stirile Kanal D”!

Author: D.I.
Actualizat: 31 aug 2020, 20:10

Luni, 12 august, Kanal D s-a plasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu “Puterea dragostei” si “Stirile Kanal D”, editia de pranz, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Show-ul matrimonial “Puterea dragostei”, difuzat in intervalul orar 11:00 – 12:00, si “Stirile Kanal D”, de la ora 12:00, au pozitionat statia TV Kanal D pe locul 1, in topul televiziunilor, pe toate targeturile monitorizate.

Emisiunea prezentata de Andreea Mantea, “Puterea dragostei”, a fost prima optiune a telespectatorilor, inregistrand 1,8% puncte de rating si 20,3% cota de piata, pe targetul Comercial, 1,9% puncte de rating 14,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si un rating de 2,2% cu 14,1% cota de piata, pe targetul National.

385.000 de telespectatori din intreaga Romania au urmarit, in medie, in fiecare minut, prima parte a emisiunii “Puterea dragostei”. Minutul de aur a fost inregistrat la 11:58, cand 534.000 de fani urmareau, cu sufletul la gura, “Puterea dragostei”.

“Stirile Kanal D” de la ora 12:00, prezentate de Ilinca Obadescu, au preluat stafeta, mentinand Kanal D pe locul 1. In intervalul difuzarii programului informativ, 12:00 – 13:00, statia TV a acumulat un rating de 1,9% cu 20,2% cota de piata, pe targetul Comercial, 1,8% rating cu 11,9% cota de piata, pe targetul

All Urban, si 2,6% puncte de rating  cu o cota de piata de 14,7%, pe targetul National.

468.000 de telespectatori au urmarit Kanal D, in intervalul orar 12:00 – 13:00, in medie, in fiecare minut, “Stirile Kanal D”. Minutul de aur s-a inregistrat la ora 12:17, cand 552.000 de telespectatori urmareau buletinul informativ, editia de pranz.

Citeste si: Juratii show-ului "Imi place dansul", in toiul pregatirilor pentru marele debut din aceasta toamna, la Kanal D! Iata cum au fost surprinsi la sedinta foto!

Audiente “Puterea dragostei”

Target Comercial

Target All Urban

Citește și: Informatii despre pulsul normal in functie de varsta

Target National

 

Audiente “Stirile Kanal D”

Target Comercial

Audiente Target All Urban

Audiente Target National

Source: Kantar Media Romania

Date: 12.08.2019