Astfel, pe parcursul difuzarii productiilor de mai sus mentionate, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, statia TV plasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Ieri, pe intervalul de difuzare a primei parti a emisiunii “Puterea Dragostei” (11:00 – 12:00), Kanal D a fost lider absolut de audienta. Postul TV a inregistrat 2,5% rating si 18,8% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,0% rating si 15,3% cota de piata, pe targetul National, si 2,3% rating si 12,9% cota de piata, pe targetul All Urban.
Kanal D si-a mentinut pozitia de lider de piata cu Stirile Kanal D, de la ora 12:00, atat in randul publicului de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, cat si in randul publicului de la nivel National.
Audiente “Put erea Dragostei”, marti, 7 mai
Audiente “Stirile Kanal D”, de la ora 12:00, marti, 7 mai
Source: Kantar Media Romania
Date: 07.05.2019