Astfel, episodul difuzat vineri seara, in intervalul orar 20:00 – 23:15, Kanal D a fost lider de piata, pe targetul National si All Urban.
Peste un milion si jumatate (1.584.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit vineri seara Kanal D, in medie, in fiecare minut al difuzarii serialului tucesc “Ma numesc Zuleyha”. Minutul de maxima audienta, atins la 21:04, peste 1.8 milioane (1.846.000) de fani ai productiei difuzate la Kanal D urmareau cu sufletul la gura impresionanta poveste de dragoste.
Vineri, 10 ianuarie, in intervalul orar 20:00 – 23:15, Kanal D a inregistrat 9,0% rating si 19,9% cota de piata, pe targetul National, si 7,3% rating si 16,9% cota de piata, pe targetul All Urban. Pe targetul Comercial, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul audientelor, cu 5,3% rating si 15,5% cota de piata.
Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta